Hej, všetko čo nájdete u nás v shope máme aj skladom a môže byť odoslané obratom. Výnimkou sú len kity, ktoré vieme však z externého skladu zabezpečiť v priebehu dvoch, troch dní.
WHAT DO YOU USUALLY ASK?
Nenašiel som veľkosť kitu/boardu o ktorú mám záujem. Dá sa objednať?
Vždy sa snažíme uviesť bežné veľkosti o ktorých sme presvedčení, že majú zmysel aj v našich podmienkach. Ak máš záujem o inú veľkosť, kľudne nám napíš ohľadne dostupnosti a cenovej ponuky.
Našiel som podobný produkt lacnejšie, dá sa niečo urobiť s cenou?
Samozrejme, s cenou sa vždy niečo urobiť dá!
Nemám PAYPAL účet, môžem zaplatiť aj platobnou kartou?
Pri platbe protredníctvom PAYPAL netreba mať založený vlastný účet. Funguje to taktiež s bežnými platobnými kartami.
Nie som si istý akú veľkosť neoprénu/trapézu/oblečenia potrebujem, môžem si prísť produkt vyskúšať?
Kedže nie sme kamenný obchod to je so skúšaním trochu komplikované! Najjednoduchšie riešenie je také, že zašleme obe veľkosti ktoré by prišli do úvahy a tú ktorá nebude pasovať pošleš späť. Samozrejme, predtým ti poradíme príp. porovnáme s veľskostnými tabuľkami.
Môžem si objednávku vyzdvihnúť osobne?
Keďže nie sme kamenný obchod je to s osobným vyzdvihnutím trochu komplikované. Nie vždy sme na adrese shopu zastihnuteľní, hlavne keď fúka 😉 Taktiež može byť osobný odber v porovnaní s doručením poštou neekonomický. V naliehavých prípadoch nás kontaktujte, možno sa nám podarí dohodnúť.
Pošlete mi tovar aj na dobierku?
Tovar zvyčajne na dobierku neposielame. Ak to súri, máš možnosť platby cez PAYPAL (vlastný účet nie je potrebný, stačí bežná platobná karta). Či by sme urobili výnimku? Pri menších položkách možno hej.
Ako dlho budem čakať na tovar?
Poprosili by sme ťa, daj nám čas na spracovanie objednávky 1 – 3 dni.
Ak bude uhradená ihneď prostredníctvom PAYPAL, pokúsime sa ju v tejto dobe aj odoslať. Pri úhrade na bankový účet bude odoslaná po pripísaní prostriedkov na náš účet.
Pri objednávke kitov sa doba predĺži o 2 – 3 dni, toľko nám potrvá presun z externého skladu.
Všetko ostatné závisí od prepravcu. Aj so Slovenskou poštou máme dobré skúsenosti, niekedy balík príde na druhý ďen, väcšinou ten nasledujúci, netreba sa na to ale spoliehať pred Vianocami!
NENAŠLI STE ODPOVEĎ?
Kľudne sa pýtajte! Telefonicky, cez Facebook alebo Whatsapp, priamo na dole uvedený email alebo cez kontaktný formulár. Budeme sa snažiť čo najskôr odpovedať, ak samozrejme zrovna nebude fúkať 😉